Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 07:03:33 MET

In news:4cd1d86e$0$22816$65785112@news.neostrada.pl,
*12345* <12345@6789.pl> typed:

> Rozumiem, że należy usunąć cały ten zapis: "wartość xxxxx = xxxxxxx"
> tyle razy ile występuje.
>
> Ale niestety, nie mam FirewallRules
> W FirewallPolicy są tylko DomainProfile i StandardProfile. W ich
> rozwinięciu Także FirewallRules nie ma. Przeszukanie całego rejestru w
> celu znalezienia "FirewallRules" dało efekt negatywny.

Nie zrozumielismy się, ja Ci podałem wyjątki, a teraz piszesz o zakladce
zaawansowane gdzie siedza polączenia.
Wejdz w Panel sterowania/ Sieć/ usun utworzone polączenie Nokia lub cos
podobnego. Po restarcie zniknie.

> Zależy mi na tym, bo chociaż jest to na pozór sprawa estetyczna,
> to spodziewam się, że może mieć związek z inną sprawą, być może
> też tylko estetyczną.
> Mianowicie po restarcie systemu pojawia się komunikat:
> Żadna zapora nie jest włączona i dymek, który należy kliknąć żeby to
> naprawić. Jednak nie ma czego naprawiać, bo zapora jest cały czas (chyba
> cały czas) włączona. Ten komunikat po chwili sam znika.
> W Internecie ktoś radził żeby zaporę wyłączyć, a po chwili włączyć. To
> pomogło tylko przy najbliższym restarcie, a potem było znowu to samo.

Uruchom Usługi i ustaw Zapore na 'Automatyczny bez opóźnienia'.

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx