Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 14:25:01 MET

> Nie zrozumielismy się, ja Ci podałem wyjątki, a teraz piszesz o zakladce zaawansowane gdzie siedza polączenia.
> Wejdz w Panel sterowania/ Sieć/ usun utworzone polączenie Nokia lub cos podobnego. Po restarcie zniknie.
Nie mam Sieci w Panelu sterowania.
Te wpisy są w zakładce Zaawansowane w Zaporze Systemu Windows.

> Uruchom Usługi i ustaw Zapore na 'Automatyczny bez opóźnienia'.
W Usłudze "Zapora. systemu Windows/Udostępnianie połączenia Internetowego"
po kliknięciu prawym klawiszem myszy i wybraniu Właściwości, w karcie Ogólne
mogę ustawić jako Typ uruchomienia jedynie: Automatyczny lub Ręczny lub
Wyłączony. Nie można tego zmienić (ustawić jako "Automatyczny bez opóźnienia")
ani na tej karcie ani na żadnej z pozostałych kart: Logowanie, Odzyskiwanie, Zależności.

Czy mówimy o Windows Home?

Pozdrawiam