Re: XP - zmienić literę dysku na C

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 08:36:22 MET

> Partycja zawierająca pliki aktywnego systemu (czyli katalog \Windows)
> nazywa
> się rozruchowa.
> Partycja zawierająca pliki rozruchowe (ntldr,ntdetedt.com, boot.ini)
> nazywa
> się systemowa.

A wiesz, że nie zauważyłem... podobnie obracanie w Paincie, w pionie i
poziomie: zawsze robi nie to co myślę że zrobi.

Albo kolejność stron we wbudowanym sterowniku do drukarek HP: muszę wybierać
"od końca do początku" żeby mieć strony od początku do końca.
Co ciekawe, w sterownikach producenta jest dobrze...

--
Azarien