Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 22:47:26 MET

> Czytaj, to najlepsza nauka.

> Usuń ręcznie z rejestru
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules
> wartość xxxxx = xxxxxxx <--- usuń
> itd..

Rozumiem, że należy usunąć cały ten zapis: "wartość xxxxx = xxxxxxx"
tyle razy ile występuje.

Ale niestety, nie mam FirewallRules
W FirewallPolicy są tylko DomainProfile i StandardProfile. W ich rozwinięciu
Także FirewallRules nie ma. Przeszukanie całego rejestru w celu znalezienia
"FirewallRules" dało efekt negatywny.
Zależy mi na tym, bo chociaż jest to na pozór sprawa estetyczna,
to spodziewam się, że może mieć związek z inną sprawą, być może
też tylko estetyczną.
Mianowicie po restarcie systemu pojawia się komunikat:
Żadna zapora nie jest włączona i dymek, który należy kliknąć żeby to naprawić.
Jednak nie ma czego naprawiać, bo zapora jest cały czas (chyba cały czas)
włączona. Ten komunikat po chwili sam znika.
W Internecie ktoś radził żeby zaporę wyłączyć, a po chwili włączyć. To pomogło
tylko przy najbliższym restarcie, a potem było znowu to samo.

Pozdrawiam