Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 23:08:57 MET DST

"Araneus Diadematus" napisał:

> Miałeś chyba szczęście,

I to kilkukrotne, bo podobnie przenosiłem kiedyś z BX-a na i815, a i w pracy
jakaś przekładka z VIA na inny VIA (błee...) się zdarzyła - no ale to już
nie taka przepaść. Najtrudniej jest przekonać system, że docelowy komputer
też jest ACPI, ZTCP ręczne wymuszanie a nawet podmiana hal-ów nic początkowo
nie dawała, ale po którymś restarcie nagle zaskakiwało i wreszcie można było
hibernować. Generalnie - XP wydaje się dość elastyczny i o ile operuje się
na dyskach PATA, to szanse na udaną przekładkę są dość spore

> Ja używam właśnie na Gigabycie CPUID Hardware Monitor, może to zadziała?

Na razie posadziłem SpeedFan, od biedy to działa, chociaż interfejs jest jak
dla mnie średnio zrozumiały. A z tymi Gigabyte jest w ogóle jakaś kaszana,
bo na nowszej płycie (z G31) bez problemu działa starsza wersja ET 5, za to
ET 6 - za cholerę. Z kolei na tej starej nowy działa, a stary nie. W dodatku
jak dzieci odpalą jakąś bardziej wymagającą grę, to ET 5 przestaje zliczać
obroty wiatraka na CPU i zaczyna wyć syrena, że niby wiatrak stanął. Ech,
nie ma to jak stary, dobry MBM, szkoda, że już nie rozwijany.

JoteR