Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 21:35:30 MET DST

"Czarek" napisał:

> Jedyna szansa to spróbować uruchomić na nowym sprzęcie
> stary system tak jak jest - jeśli ruszy

Szansa na to wbrew pozorom jest spora, parę miesięcy temu przenosiłem na
żywca dysk ze starego Intela BX na znacznie nowszego (jakaś Gigabyte na
bodajże 945) i system wstał. Tyle, że dysk był oczywiście PATA, z PATA na
SATA już pewnie nie byłoby tak różowo

> stabilność takiego systemu pozostawi bardzo dużo do życzenia.

Może nie tyle stabilność (bo system jako taki jest stabilny jak skała - jak
to na Intelach), ale czasem wyskakują jakieś kwiatki w działaniu niektórych
specyficznych programów (np nie da się uruchomić EasyTune 5 -program
Gigabyte do monitoringu ichnich płyt) . Ale na ile jest to spowodowane ową
przeprowadzką - nie wiem.

JoteR