Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 20:38:27 MET DST

W dniu 27-10-2010 20:05, Xian Mi Mao napisał/a:

> Rozumiem, że masz na myśli że instalator sprawdzi sprzęt i
> zaprotestuje?
> A nawet jeśli tak się stanie to czy jest jakiś sposób żeby oszukać
> instalatora?

Napisz go od nowa to *może* oszukasz.

> A czy to będzie mieć jakiekolwiek znaczenie? Przecież system i tak do
> przesiadki...

To najczęściej nie jest jeden sterownik, tylko kilka pakietów i np.
pierwszy pójdzie (jeśli pójdzie) i zwiecha, która nie pozwoli na ponowny
start i instalacje pozostałych sterowników.

> Grunt żeby się zainstalowały i były obecne w tym systemie, a jak już
> się uruchomi na nowym komputerze to wtedy tak zainstalowane sterowniki
> sie uaktywnią. Tak?

Patrz wyżej.

Szanse na pomyślną operację tego typu uważam na zbliżoną do zera.

Jedyna szansa to spróbować uruchomić na nowym sprzęcie stary system tak
jak jest - jeśli ruszy to zainstalować wymagane sterowniki jednak
stabilność takiego systemu pozostawi bardzo dużo do życzenia.

--
Cz.