Re: W7, BCD, MBR

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 10:40:28 MET DST

On 20 Paź, 05:51, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Bootmanager W7 zapisuje sobie położenie partycji. Jeśli się ono zmieni,
> to system bez zmiany tego wpisu nie wstanie.

Aha, czyli to tylko kwestia butmenedżera? Ale jak ustawię partycję w7
jako aktywną to też nie wstaje, to samo jak chcę przekazać spod GRUBa.
To więc bootmanager w7 MUSI brać udział w butowaniu nawet jak jest to
jedyna partycja i czy nie ma innego sposobu żeby przekazać ładowanie
do Winloader?

A czy nie ma szybkiego sposobu zmiany tego wpisu?