Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 10:14:07 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 2010 08:34:54 +0200, robot napisa³(a):

> Ja wiem co to oznacza. Tabbed view to s± zak³adki tak jak
> w przegl±darce internetowej. Ka¿de zdjêcie w innej zak³adce.
> To ju¿ w ogóle pora¿ka.

Pora¿ka, to jest wtedy, jak siê Tabbed view wy³±czy i maksymalizujesz okno z
danym plikiem - od razu zas³ania pasek menu czy zasobnik z narzêdziami.

> Robi siê offtopic, nie ma co dalej kombinowaæ.
> Dziêkuje wszystkim za pomoc.

Windows 7 Professional x64 PL + Adobe CS5 trial. W Photoshopie w Preferences
/ Interface / Open documents as Tabs. Na pasku zadañ mam tylko i wy³±cznie
jedn± ikonê Photoshopa.

Windows 7 Professional x64 PL + Adobe CS3. Na pasku zadañ mam tylko i
wy³±cznie jedn± ikonê Photoshopa.

Obie wersje Photoshopa uruchamiane bez ¿adnych trybów zgodno¶ci itp.
wynalazków.

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Paranoicy s± tacy sami, jak wszyscy. Maj± tylko bardziej wiarygodne      ]