Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: knrdz <proemld_at_vagrevn.cy>
Data: Fri 15 Oct 2010 - 21:52:09 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Nie zmienia to faktu, że licencja OEM w momencie dokonania aktywacji
> nierozerwalnie wiąże się z komputerem (z płytą główną) i że od tego
> momentu nie może stanowić ona samodzielnego przedmiotu obrotu
> handlowego. Odsprzedać można jedynie oryginalny komputer wraz z
> przywiązaną do niego licencją OEM. Na Allegro dobrze o tym wiedzą.

Cieszę się, że napisałeś w sumie dokładnie to samo co ja (polemizując z
M. Biekiem z którego dotychczasowych wypowiedzi wynikało że Windows OEM
nie można odsprzedać nawet nieużywanego, nieaktywowanego, nawet
nierozpakowanego - np. nietrafionego prezentu od babci (który to zresztą
prezent też według niego łamie licencję OEM, bo obowiązuje ona - wraz z
zakazem odsprzedaży czy darowizny - babcię od momentu gdy zapłaciła za
niego w sklepie). Gdzie się zatem nie zgadzamy?