Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 15 Oct 2010 - 19:04:50 MET DST

Dnia Fri, 15 Oct 2010 00:55:03 +0200, knrdz napisał(a):

> W każdym:
> http://www.komputronik.pl/index.php/product/59271/Programy_i_gry/Programy_u_ytkowe/Microsoft_Windows_XP_Home_PL_SP3_OEM.html

Najwyraźniej ominęła mnie kolejna zmiana w polityce sprzedaży, bo do
niedawna można było w ten sposób zakupić jedynie wersję dla System
Builderów. Ostatnią zmianą którą zarejestrowałem było wprowadzenie w
2005 roku nowych licencji OEM, które można było sprzedawać wyłącznie
wraz z nowym komputerem. Wywołało to wówczas wiele komentarzy, np.
http://www.in4.pl/komentarze.htm?kbt=N&news_id=7808

Nie zmienia to faktu, że licencja OEM w momencie dokonania aktywacji
nierozerwalnie wiąże się z komputerem (z płytą główną) i że od tego
momentu nie może stanowić ona samodzielnego przedmiotu obrotu
handlowego. Odsprzedać można jedynie oryginalny komputer wraz z
przywiązaną do niego licencją OEM. Na Allegro dobrze o tym wiedzą.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/