Re: Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 23:39:16 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:i97rpe$v39$1@news.onet.pl...
> No nie, zależy jaka wersja, przejęzyczyłem się, miałem napisać ,,w
> Starterze''. Oba na S i mi się przepalcowało w akcji.

Aha, rozumiem... ja w rzeczywistości nie miałem okazji wypróbować
siódemki na dwa kinole, ostatnia była Vista i ładnie chodziła.

> Na szczęście jest jakiś postęp w Linuksach. Właśnie testuję Ubuntu
> 10.10. Co prawda moje kochane KDE4 nadal nie nadaje się do używania,
> ale

Coś mi się o mózg obiło, że się szykuje jakaś duża zmiana w KDE, ale nie
chcę kłamać, bo mi moja własna białkowa RAM lubi płatać figle i np.
zlepić w jedno dwie osobne wiadomości...

> No ale walczę. Bo jak mi ten sprzęt zdechnie, to nowego z XP już nie
> kupię, więc albo lajnyks będzie używalny, albo będę musiał wrócić do
> zatrudniania tragarzy do noszenia sprzętu na zajęcia.

No i zagwozdka jest... Cóż, może będzie to szło naprzód?

--
((o))
((+))