Re: Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 23:13:17 MET DST

W dniu 14.10.2010 22:38, Araneus Diadematus pisze:

> Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
> wiadomości news:i97mvs$h0v$1@news.onet.pl...
>
> Ups... a ja chcę dokupić swemu dużemu drugi 2048x1536, jeden już mam...
> Czyli tramwaj linii siedem nie zawiezie mnie do pożądanego przystanku...

No nie, zależy jaka wersja, przejęzyczyłem się, miałem napisać ,,w
Starterze''. Oba na S i mi się przepalcowało w akcji.

Jak mówisz o dużym, to pewnie masz na myśli Windows na kompy
stacjonarne, one dają ponoć radę. (nie sprawdzałem). Ja używam komputera
do prowadzenia zajęć, a takie maszyny są ze Starterem. A MS złośliwie
usunął ze startera obsługę dwóch monitorów. I tym sposobem z dwóch
zastosowań małych komputerków: Prowadzenie
prelekcji/wykładów/ćwiczeń/etc i szybki dostęp do sieci nagle zrobiło
się jedno zastosowanie :(

Na szczęście jest jakiś postęp w Linuksach. Właśnie testuję Ubuntu
10.10. Co prawda moje kochane KDE4 nadal nie nadaje się do używania, ale
Gnome chyba jakoś daje radę zastąpić XP w mojej pracy. Co prawda wsparte
zapleczem programów KDEowych, ale ta hybryda jak na razie zapewnia mi
funkcjonalność z XP. O dawnych czasach z KDE3 oczywiście mogę pomarzyć,
ale przy alternatywie XP zrobiło się już porównywalnie, choć lekko wolniej.

Muszę jeszcze potestować w akcji, bo ostatnio ciągle coś wyskakiwało
niespodziewanego przy podłączonym rzutniku lub telewizorze.

No ale walczę. Bo jak mi ten sprzęt zdechnie, to nowego z XP już nie
kupię, więc albo lajnyks będzie używalny, albo będę musiał wrócić do
zatrudniania tragarzy do noszenia sprzętu na zajęcia.

--
Przemysław Adam Śmiejek