Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: knrdz <proemld_at_vagrevn.cy>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 21:56:31 MET DST

Michal Biek pisze:

> Nie zdajesz sobie chyba w pełni sprawy co to znaczy być, zostać
> posiadaczem-właścielem licencjonowanego oprogramowania. Brakiem wiedzy to
> się nie wytłumaczysz czyli kupując świadomie OEM nie wiesz, że kupujesz
> pakiet z ograniczonymi uprawnieniami i możliwościami? albo będziesz
> stwierdzisz, że w sklepie "nabili Cię w butelce", bo Ci nie powiedzieli itd.
> Wybacz, ale LOL.

Dałem konkretne dwa przykłady. "Jakim prawem" babcia daje wnukowi
Windows XP OEM który zakupiła w sklepiku na rogu i jakim prawem sklepik
na rogu sprzedał babci Windows XP OEM który wcześniej kupił od hurtowni
Action?
Jak już wyjaśnisz mi gdzie leży magiczna różnica między pierwszym a
drugim przykładem wykaż mi też czym one różnią się od przypadku gdy
babcia owego Windowsa nie daje jednak wnuczkowi, ale sprzedaje na
allegro. Przypominam (bo wciąż mam wrażenie że mówisz o innym przypadku
wspominając wciąż o jakimś sprzęcie z którym owy Windows miałby być
"powiązany"), że ani sklep, ani babcia tego Windowsa na niczym nie
zainstalowali.