Re: Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sun 10 Oct 2010 - 23:48:34 MET DST

W dniu 10-10-2010 23:37, maxknowledge napisał/a:

> Mam większy problem, niż sądziłem. Laptop należy do drugiej osoby,
> która chciałaby pracować na 7, więc jedyne co muszę zrobić to
> podzielić dysk na partycje i zainstalować 7 od nowa. Z tego co
> widziałem w magazynie windowsowym, to jest ukryta partycja 12GB dla
> odzyskiwania (100% wolna) i 100MB (z systemem?) i jedna wielka na
> której jest już zainstalowany system. W instrukcji gówno napisali.

Ta 12 GB NIE JEST WOLNA!
Szczegółów Ci nie podam ale właśnie system jest na tej 12GB no bo cóż to
w dzisiejszych czasach 100MB skoro Windows 7 na płycie zajmuje kilka GB??
Natomiast partycja 100MB w większości przypadków możesz usunąć (jest ona
tworzona W CZASIE instalacji Windows 7)
Poczytaj np. tu:
http://winforum.pl/showthread.php?t=15175
http://infobot.pl/r/1QRc