Re: Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: maxknowledge <maxknowledge_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Oct 2010 - 23:37:06 MET DST

On 10 Paź, 21:22, maxknowledge <maxknowle...@gmail.com> wrote:

> Pierwsze co sprawdziłem, to instrukcje. Jednak nic tam o tym nie
> pisze, a mi zależy żeby wypierniczyć tego windowsa na płytę i tylko
> płytę. Mowa o instrukcji do Acera 7540G.

Mam większy problem, niż sądziłem. Laptop należy do drugiej osoby,
która chciałaby pracować na 7, więc jedyne co muszę zrobić to
podzielić dysk na partycje i zainstalować 7 od nowa. Z tego co
widziałem w magazynie windowsowym, to jest ukryta partycja 12GB dla
odzyskiwania (100% wolna) i 100MB (z systemem?) i jedna wielka na
której jest już zainstalowany system. W instrukcji gówno napisali.

Windows pozwolił na zmniejszenie partycji systemowej jedynie do połowy
(żeby się w trumnie zesrał ten kto to wymyślił). Ja myślę o tym, żeby
przydzielić "7" 40 GB i resztę podzielić wg uznania właściciela.

Nie stracę legalnej wersji systemu, jeśli sformatuję dysk na którym
jest już zainstalowana 7? Bo coś mi się wydaje, że na tej 100mb
partycji nie ma "płytki instalacyjnej", a 12gb partycja ma 100% wolnej
przestrzeni. Gdzie do chuja jest więc ta jebana instalka i jak ją
uruchomić, żeby zainstalować 7, jak popartycjonuje dyski?

Temat jest mi znany, ale jestem zirytowany i nie potrafię normalnie
myśleć. Sam w sumie bym zrobił to po swojemu hirenem cd, ale mam
cykora, że zlikwiduję legalnego windowsa i w tym tkwi szkopuł. Wolę
się upewnić.