Re: Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 01:42:22 MET DST

"maxknowledge" napisał:

> Pierwsze co sprawdziłem, to instrukcje. Jednak nic tam o tym nie
> pisze, a mi zależy żeby wypierniczyć tego windowsa na płytę i tylko
> płytę. Mowa o instrukcji do Acera 7540G.

I czego łżesz? W instrukcji masz opisane krok po kroku, jak taką płytkę
utworzyć i jak potem z niej przywrócić system. Rozdział Acer eRecovery
Management.

> Mam większy problem, niż sądziłem.
> nie potrafię normalnie myśleć

Istotnie...

> Gdzie do chuja jest więc ta jebana instalka

Nawet jak byś ją znalazł, to i tak byś nie wiedział co z nią zrobić,
prostaku. Zmień nicka na MinKnowledge, będzie bardziej adekwatny.

JoteR