Re: win2k - zmiana MTU karty sieciowej? nie można wysyłać na serwer ftp.neostrada.pl

Autor: bonifacy <bonifacy_at_bonifacy.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 19:47:38 MET DST

"Araneus Diadematus" news:4cae2fc0$1@news.home.net.pl

> Może przegapiłem... zrobiłeś z linii poleceń
> netsh winsock reset
> i zrestartowałeś komputer?

Możesz rozwinąć temat? Bo nie jest do końca w temacie.

> Odinstalowanie TCP/IP robisz tak (pamiętaj, gdy inne nie zadziała, nie
> jest trudne, ale trzeba uważać)
> Uruchamiasz Edytor Rejestru, klucz
> HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services, usuwamy podklucze Winsock i
> Winsock2 (z zawartością, "po trupach je brachu"). Restart kompa

Zrobiłem tak jak powyżej, dodałem potem od nowa TCP/IP we właściwościach
karty, wklepałem od nowa adresy, bramy.
Dalej bez zmian.
Tylko jak wytłumaczysz, że na inne ftp mogę bez problemu wysyłać, a na ten
nieszczęsny ftp.neostrada.pl już nie z tej maszyny z win2k.
Gdyby było coś nie tak z tym TCP/IP czy możliwa była by w ogóle wysyłka na
inne ftp? Podejrzewam, że wtedy żadne ftp by nie chciało działać.
Płyta główna to Gigabyte GA-M56S-S3 ze zintegrowaną kartą sieciową 1Gbit.
Oczywiście z routerem pracuje ona na prędkości 100Mbit.
Może coś w samych sterownikach od karty należy przestawić?
Jakieś dodatkowe testy celem ustalenia gdzie tkwi przyczyna?