Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 18:31:34 MET DST

Mariusz Kruk log(in):
> Bzdura. Po prostu KC obejmuje pewien aspekt ogólny zobowiązań umownych,
> a PA zajmuje się szczegółami. Nie oznacza to w żaden sposób, że
> magicznie PA traci moc, bo KC jest "ważniejszy".

A to pisze, że PA traci moc? Tworzysz mity i dlatego się mylisz.

> "Oryginalny", to coś zupełnie innego niż "legalny", a to z kolei
> zupełnie coś innego niż "stosowany zgodnie z umową". To są różne
> pojęcia!
Heh, ad rem! "nieoryginalny" znaczy sfałszowany. A jak sfałszowany to w
świetle KC/PA nielegalny.

> Skąd wiesz, że ja nie znam takich sytuacji? Znowu wysnuwasz jakieś
> nieuprawnione wnioski.

Aha.... Twoja reakcja na tego typu zapytania wskazuje, że nie znasz.
Proste jak ogonek piggy :-)
BTW nie wiem po co te sugestie o nieuprawnionych wnioskach?
Wniosek może być prawdziwy albo fałszywy. Co, uzurpujesz sobie może siakieś
prawa do określania co i jak mam pisać? :-)

> "Nie zgadzam się z tym, że Ziemia jest okrągła, bo to nie jest tematem
> dyskusji". Trochę to nielogiczne, nie sądzisz?

Nie. Twierdzisz, że nagle Ziemia stała się nieokrągła (chociaż wyraźnie
widać, że pozostała okrągła).
Ja się z tym nie zgadzam i nie dlatego, że to nie jest tematem dyskusji.
Tylko dlatego, że tego rodzaju spór(temat) jest czysto filozoficzny, bo to
jakby dyskutować co było pierwsze: kura, czy jajko?
M$ dawno już wypracował w praktyce sposoby zwalczania nielegalnego
wykorzystania programów, w tym XP. Samego XP, który jest nielegalny,
nieoryginalny, piracki nikt nie szuka(ał). Taki XP znajdzie się zawsze przy
siakieś okazji albo ze wskazania palcem.
BTW kto przy zdrowych zmysłach, będzie miał jakieś zmartwienie (wizje) i
dyskutował(tu i tam ;-), czy będą problemy z oryginalnym, legalnym,
niepirackim XP, kupionym z 2-iej ręki.

--
Surprise: BlSoD
EOT