Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 09:39:25 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Biek"
>Skoro się domagasz, abym się podzielił i nie potwierdzasz, że w obrocie towarami, usługami i
>prawem niematerialnym pierwszeństwo wykładni i regulacji prawnej należy do przepisów KC to tak.

Bzdura. Po prostu KC obejmuje pewien aspekt ogólny zobowiązań umownych, a PA
zajmuje się szczegółami. Nie oznacza to w żaden sposób, że magicznie PA
traci moc, bo KC jest "ważniejszy".

>:-) Jest oryginalne-legalne, pod warunkiem stosowania się przy użytkowaniu do licencji oraz
>posiadania stosownych cech (naklejka, nośnik, itd.)

"Oryginalny", to coś zupełnie innego niż "legalny", a to z kolei
zupełnie coś innego niż "stosowany zgodnie z umową". To są różne
pojęcia!

>Słyszałem, widziałem sprawy o piractwo (świadome, nieświadome;-)

Pytałem o konkretną rzecz, a nie o "piractwo" w ogólności.

>BTW w sklepie nie mogą Ci (przypadkiem:-) sprzedać nielegalnego XP?

Wiesz, jak się uprą, to i w salonie mi kradziony samochód sprzedadzą.

>Potrafisz to ustalić w momencie kupna na 100%? Nie, bo zakładasz, że jak to sklep to Cię w
>bambuko nie robi.

Tym się różni np. działanie w dobrej i złej wierze.

>Ja w odróżnieniu od Ciebie znam i pamiętam sytuację, kiedy sklep komputerowy/
>sprzedawca w robił w bambuko.

Skąd wiesz, że ja nie znam takich sytuacji? Znowu wysnuwasz jakieś
nieuprawnione wnioski.

>Nie zgadzam się z Twoimi wywodami dot. art.51, bo "przeniosłeś" dyskusję na boczny tor, który
>donikąd nas nie prowadzi.

"Nie zgadzam się z tym, że Ziemia jest okrągła, bo to nie jest tematem
dyskusji". Trochę to nielogiczne, nie sądzisz?

>Poza tym ze "złowienia" usera z nielegalnym XP OEM żaden profit. Ale w przypadku firmy to już jest
>lepszy interes. A z "piratami mediów", szczególnie sieciowymi to najlepszy.

"Piratami mediów"? Znaczy, takimi, co pływają okrętem po rurach
wodociągowych, czy jak?

>Licho nie śpi, zatem lepiej podmuchać czasem na zimne! :-)

_Czasem_.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |