Re: znikl mi instalator

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 09:47:26 MET DST

Dnia Wed, 6 Oct 2010 13:24:09 +0200, sTav napisał(a):

> Do autora wątku:
>
> poszukać w X:\Windows\Installer\
> w podkatalogach i w plikach *.msi (info jest w tipsie po najechaniu
> myszą na plik).

Nero nie ma. Jest jakieś stare z 2008 poza tym przy chęci zainstalowania
wychodzi błąd, że nie da się bo zostało to zrobione (?) przy pomocy
Setup.exe, ale to nieważne chyba, bo na pierwszym oknie informacyjnym jest
napisane "Trial ..." no cóz, zwykłe kopiowanie na płytkę tez nie jest złe.
A przy okazji - jak poszukałem *.msi to wyszło mi mnóstwo wyników, czy mogę
te instalatory wywalić? Są tam pliki programów, których już czasami nie
mam, a poza tym te *.msi to już chyba spełniły swoją rolę i są raczej
zbędne, nie? Pewnie są pomocne przy opcji "Repair" ale niektóre są z nich
bardzo duże. Można to wywalić?