Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 17:46:09 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ToMasz"
>
> Nie do końca. Może się okazać, że w przeciągu tych 9 dni okazało się, że
> trampki nie spełniają naszych oczekiwań względem np. przewiewności.
tu pozwolę sie nie zgodzić. PRawo do zwrotu towaru kupowanego przez
internet, rekompensuje nam brak fizycznego kontaktu z towarem. Czyli tak
samo jak mozesz pomacać trampki w sklepie i przespacerować sie w nich,
tak samo w domu mozesz je przymierzyć i kupić lub nie. po paru dniach
_używania_ to chyba nie bardzo. Jednak nie upieram sie przy swoim
zdaniu, gdyz prawo prawem, a orange w dalszym ciagu BMW rozdaje...
:)

> Ponadto, towar nie musi być nieużywany, ale "w stanie niezmienionym,
> chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu".

> Chyba że będzie niezgodny z umową. Ale to już na podstawie zupełnie
> innych przepisów niż o ochronie praw konsumentów.

Tej kwestii nieznam. RAz sprzedałem używane łyzwy na allegro podobno
niezgodne z umową, przyjąłem je spowrotem pieniądze oddałęm, ale
zażądano odemnie pokrycia kosztów przesyłki... Paranoja

ToMasz