Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 09:01:22 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ToMasz"
>Dwa. ten towar ma być nieużywany. czyli dostajemy trampki i stwierdzamy
>ze mój monitor przekręca kolory - to nie jest pistacjowy tylko
>seledynowy - zwrot. nie ma tu jednak mowy o czymś takim ze w trampkach
>pochodze 9 dni i zwróce.

Nie do końca. Może się okazać, że w przeciągu tych 9 dni okazało się, że
trampki nie spełniają naszych oczekiwań względem np. przewiewności.
Ponadto, towar nie musi być nieużywany, ale "w stanie niezmienionym,
chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu".

>jeśli kupuje sie towar od prywatnego
>sprzedawcy, nie ma podstaw do zwrotu takego towaru.

Chyba że będzie niezgodny z umową. Ale to już na podstawie zupełnie
innych przepisów niż o ochronie praw konsumentów.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |