Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 23:47:48 MET DST

Konrad Kosmowski log(in):
> Nie musisz - prawo to dotyczy *sposobu* sprzedaży, nie tego kim jest
> strona.
> Czyli po prostu jesteś polaczek burak cwaniak mentalny. OK. Spoko, że
> podpisujesz się nazwiskiem itd. pod tym. Potencjalny pracodawca powinien
> takie rzeczy czytać np. jakie jest Twoje podejście do uczciwości
> Ale generalnie tego typu sprawy rozpatrywane są przez sądy z automatu i
> byłbyś po prostu na tym stratny bo zarówno musiałbyś mi zwrócić za zakup
> jak i byłbyś obciążony kosztami sądowymi.
> Dlatego właśnie to działa.
> [...]

No, no, patrzcie...!
Uczciwy handlowiec się znalazł, psychoanalityk, itd.
Ty zwrot bez podania przyczyny przyjmiesz, a ja nie. Uzasadnienie zwrotu
pozwala mi na doskonalenie sprzedaży i ewentualne usunięcie niedoskonałości
oferty względem oczekiwań klienta.
Gdybym bezkrytycznie przyjmował takie zwroty-widzimisie to dopiero byłbym
idiotą (i IMHO nie ma to nic wspólnego z uczciwością vel cwaniaczeniem).

--
"... Wystarczy złożyć odpowiednie oświadczenie na piśmie. ..."
Pytanie tylko co to znaczy "odpowiednie..."