Re: ks.sys problem

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 01:15:36 MET DST

> In news:7d75.0000090e.4ca3c813@newsgate.onet.pl,
> *Gil* <gilboaWYTNIJTO@op.pl> typed:

> Zacznij od aktualizacji:
> - BIOS
> - Sterownika.
>
> --&#65533;
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]

Problemu nie udało się rozwiązać. Zresztą zauważyłem, że nie ma jakiś jasnych
wskazówek co do rozwiązania problemu a sporo materiału poczytałem. Dane
zrzuciłem pod innym systemem. Pod Vistą SP2 nie było problemów. Ale wcześniej z
Xp SP2 też nie było problemów. Jest coś co przeszkadza.
Piszę tak aby dac do archiwum info - problem nie rozwiązany.