Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 08:39:56 MET DST

Michal Biek pisze:
> Konrad Kosmowski log(in):
(...)
Panowie! nie wiem komu odpowiadam, ale tak to już jest z artykułami w
gazetach ze nie zawsze wiadomo jak je zastosować. KONSUMENT ma prawo do
zwrotu towaru kupionego przez internet do 10 dni bez podania przyczyny.
ale jest sie konsumentem gdy nie prowadzi sie firmy i kupuje od firmy.
Dwa. ten towar ma być nieużywany. czyli dostajemy trampki i stwierdzamy
ze mój monitor przekręca kolory - to nie jest pistacjowy tylko
seledynowy - zwrot. nie ma tu jednak mowy o czymś takim ze w trampkach
pochodze 9 dni i zwróce. jeśli kupuje sie towar od prywatnego
sprzedawcy, nie ma podstaw do zwrotu takego towaru.

ToMasz