Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 23:24:28 MET DST

** Michal Biek <mb@rx.pl.invalid> wrote:

> Nie prowadzę e-sklepu.

Nie musisz - prawo to dotyczy *sposobu* sprzedaży, nie tego kim jest strona.

> Jestem sobie wolny sprzedawca na allegro i możesz sobie zwracać,

Czyli po prostu jesteś polaczek burak cwaniak mentalny. OK. Spoko, że
podpisujesz się nazwiskiem itd. pod tym. Potencjalny pracodawca powinien takie
rzeczy czytać np. jakie jest Twoje podejście do uczciwości

Ale generalnie tego typu sprawy rozpatrywane są przez sądy z automatu i byłbyś
po prostu na tym stratny bo zarówno musiałbyś mi zwrócić za zakup jak i byłbyś
obciążony kosztami sądowymi.

Dlatego właśnie to działa.

> ale najpierw poproszę o reklamację, której nie uznam.

Znowu robisz z siebie idiotę. Tutaj nie ma mowy o reklamacji.

> Nie kombinuj jak koń pod górę...

Ja nie kombinuję tylko po prostu staram się być uczciwy, a nie cwaniaczyć. Jak
sprzedaję coś przez Internet to liczę się z tym, że ktoś mi to może zwrócić bez
podania przyczyn.

> To co jest możliwe nie oznacza, że prywatna osoba Ci taki zwrot przyjmie
> tylko dlatego, że masz widzimisie albo się rozmyśliłeś.

Naprawdę robisz z siebie idiotę.