Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 20:21:01 MET DST

Konrad Kosmowski log(in):
> Twoja stara (jak już chcesz w ten sposób).

Moja stara to ma Cię w poważaniu, jednorożcu kosmaty!:-)
A kot jeszcze bardziej, bo samiec jest!

> Ty masz obowiązek przyjąć zwrot.
> http://www.rp.pl/artykul/403627,516993-Gdy-klient-sie-wycofa--trzeba-sie-b
> edzie-z-nim-rozliczyc.html
"...
Wyciąg z Regulaminu allegro.
8.1.
QXL nie ponosi odpowiedzialności za zachowania Użytkowników w ramach Allegro
ani za nienależyte wykonanie bądź niewykonanie przez nich umów zawartych w
wyniku Aukcji, jak również nie ponosi odpowiedzialności za następstwa
działań podjętych przez Użytkowników oraz osoby trzecie, a stanowiących
naruszenie postanowień Regulaminu. QXL w szczególności nie ponosi
odpowiedzialności za jakość, bezpieczeństwo lub legalność Towarów
sprzedawanych w ramach Aukcji, prawdziwość i rzetelność informacji
podawanych przez Użytkowników, zdolność Sprzedających do ich sprzedaży oraz
wypłacalność Użytkowników składających oferty kupna. QXL nie ponosi
odpowiedzialności za niezawarcie przez Użytkowników umowy. ..."

Zatem...? Co, sprawę cywilną mi wytoczysz, jak nie przyjmę zwrotu i na
allegro byłem, ale się zmyłem?

--
Admin newsgrupy nie ponosi odpowiedzialności za zachowania i treść newsów
(kos-ma-tych) userów...!;-)