Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 20:03:20 MET DST

** Michal Biek <mb@rx.pl.invalid> wrote:

> Jesteś na dopalaczu...?!

Twoja stara (jak już chcesz w ten sposób).

> bo nie rozróżniasz przedmiotu i nie widzisz problemu na który zwracam uwagę.
> Sprzedaje Ci to co widzisz na obrazkach, wpisach allegro. Dostajesz to i mi
> zwracasz, bo nie ma cech o których myślałeś, że je ma. A ja Ci na to...

Ty masz obowiązek przyjąć zwrot.

http://www.rp.pl/artykul/403627,516993-Gdy-klient-sie-wycofa--trzeba-sie-bedzie-z-nim-rozliczyc.html

> na przyszłość nie kupuj kota w worku. Widziały gały, co brały czyli mam Cię w
> poważaniu. BTW tracisz czas...! P.S. IMHO nie oglądałeś tych ofert za ok.
> 80 PLN i pewnie dlatego zachowujesz się/piszesz jakby ktos Cie walnął
> młotkiem.

Jestem drugą osobą, która pisze Ci, że wypisujesz bzdury.

PS. Walą to Twoją starą i to nie młotkiem (jak już chcesz w ten sposób).