Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 20:35:22 MET DST

Mariusz Kruk log(in):
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Biek"
> Oczywiście, bo przecież kto by tam dyskutował na argumenty, lepiej
> zwyzywać.
> Wyobraź sobie, że nie zapamiętuję każdego anonima z usenetu.
> No i? Czy ja na to odpowiadałem, złotko?

A Ty se wyobraź, że nie masz do czynienia z palantami z podwórka tylko z
użytkownikami, którzy niejedno widzieli i niejedno przeżyli wraz z
Windowsami.
Zatrzymaj sobie ten art.51 na pamiątkę i nie rób mniej zaawansowanym userom
wody z mózgu.
Sprawa jest na tyle oczywista, że cokolwiek jeszcze tutaj napiszesz to i tak
tego rodzaju teoria nie znajdzie poparcia, ani potwierdzenia.
P.S.
Ciesz się, bo troll i clown to jest b. delikatne określenie na to co i jak
dyskutujesz w tym wątku!

--
"Czy zdanie okrągłe wypowiesz,
czy księgę mądrą napiszesz,