Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 17:20:22 MET DST

Konrad Kosmowski log(in):
[...]
> Kupujesz produkt via net (czy *jakkolwiek* zdalnie) i jeżeli nie ma on
> wymaganych przez Ciebie cech to go zwracasz. Konkretnie w przypadku
> oprogramowania to po prostu go nie instalujesz.
> Się naprodukowałeś, a takie bzdury, że aż przykro czytać...

Jesteś na dopalaczu...?! bo nie rozróżniasz przedmiotu i nie widzisz
problemu na który zwracam uwagę.
Sprzedaje Ci to co widzisz na obrazkach, wpisach allegro. Dostajesz to i mi
zwracasz, bo nie ma cech o których myślałeś, że je ma.
A ja Ci na to... na przyszłość nie kupuj kota w worku. Widziały gały, co
brały czyli mam Cię w poważaniu.
BTW tracisz czas...!
P.S.
IMHO nie oglądałeś tych ofert za ok. 80 PLN i pewnie dlatego zachowujesz
się/piszesz jakby ktos Cie walnął młotkiem.

--
Vice versa