Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 19:45:03 MET DST

Mariusz Kruk log(in):
[...}
> Sam sprzedawałem.
> Jak znowu agata? Z GG się urwałeś, dziecko neo?
> Może jeszcze ma być zawinięta w różowy papier i z niebieską kokardką, bo
> inaczej nie pasuje do twoich wizji?

No i wyszło szydło z wora!
Jesteś troll i clown.
<agata> to ten/ta, który wątek otworzył.
Nagłówków nie umiesz czytać!
A do tego, mówił chłop do obrazu, a obraz ani razu.
Co mnie obchodzi, co Ty sprzedawałeś. Wątkując(a)y zapytał wyraźnie.
Mój kot poraz kolejny przeczytał:
"... na allegro można kupić system xp za ok 80 zł,
piszą że jest też faktura i sprzęt.
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=windows+xp&order=bd
dużo ludzi to kupuje.
czy instalując taki system na swoim kompie stacjonarrym na którym usunę
linuxa
i zainstaluję takiego windowsa bedę full legal?..."
BTW zawsze się zastanowiałem skąd i po co się produkują takie cwaniaki na
grupie?! :-)

--
dziecko Neo z wizją zawiniętą w różowy papier i z niebieską kokardką,
vel głąbie, ale Cię rąbie!