Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 00:17:20 MET DST

Dnia Sat, 25 Sep 2010 20:41:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> Lightning nie jest osobną aplikacją, której można używać osobno. To
> moduł do thunderbirda, który daje właściwe możliwości. Więc jeśli piszę,
> że potrzebuję funkcji PIMa, a ty piszesz, że Thunderbird w takim razie
> się nie nadaje, to manipulujesz.

Mozilla chyba najlepiej wie, które z aplikacji są ich autorstwa, a które
nie. Jeśli więc piszą, że Lightning do nich NIE należy, a Ty twierdzisz
inaczej, to wybacz, ale zwyczajnie mijasz się z prawdą.

Tak nawiasem mówiąc to identyczna sytuacja zaistniałaby, gdybyś
twierdził, że jakiś 3rd party dodatek do Outlooka jest częścią Outlooka,
bo "nie da się go używać osobno" oraz "jest modułem, który daje właściwe
możliwości".

Ta dyskusja jest bezcelowa, dla mnie EOD.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/