Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 12:18:17 MET DST

W dniu 26.09.2010 00:17, Michal Kawecki pisze:
> Tak nawiasem mówiąc to identyczna sytuacja zaistniałaby, gdybyś
> twierdził, że jakiś 3rd party dodatek do Outlooka jest częścią Outlooka,
> bo "nie da się go używać osobno" oraz "jest modułem, który daje właściwe
> możliwości".

Olać czy jest częścią.

Ja: Potrzebuję pima, więc używam thunderbirda
Ty: Niemożliwe, thunderbird nie ma pima
Ja: Możliwe, dołożyłem dodatek i ma
Ty: Ojejku jejku, ale to dodatek obcego pochodzenia, jak ty możesz go
używać... thunderbird nie nadaje się do zadań pima.

Bełkot na całego moim zdaniem.

--
Przemysław Adam Śmiejek