Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 00:16:46 MET DST

Dnia Sat, 25 Sep 2010 20:24:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> Bynajmniej. Tak jest wtedy, jeśli nadawcy bardziej zależy, żeby doszło.
> W przypadku Jaslana np. mamy do czynienia ze wsparciem do MK RP, jakie
> mi świadczą nieodpłatnie, więc to MI zależy na komunikacji.

To dopisz go do wyjątków i po sprawie.

> Nie wiem, nie znam gościa, ale to, że ty występujesz z pozycji władzy i
> siły nie zmienia sytuacji, że są inne punkty widzenia.

A przyszło Ci do głowy, że ważniejsze jest zapewnienie czystej poczty
userom od tego, że może popsuję humor jakiemuś zacofanemu adminowi MTA?
Szczerze? Mam w dupie jego problemy. Niech się weźmie lepiej albo za
nadrabianie zaległości - albo za hodowlę królików.

EOD.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/