Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 20:41:03 MET DST

W dniu 25.09.2010 18:45, Michal Kawecki pisze:

> No i właśnie tych funkcji Thunderbird NIE MA.

Ma. Bo ich używam. A czy po doinstalowaniu dodatku czy nie, to co za
różnica? Ważne, że produkt ma potrzebne funkcje i spełnia swoje założenia.

> To pisz o aplikacji pod nazwą Lightning, a nie o aplikacji pod nazwą
> Thunderbird.

Lightning nie jest osobną aplikacją, której można używać osobno. To
moduł do thunderbirda, który daje właściwe możliwości. Więc jeśli piszę,
że potrzebuję funkcji PIMa, a ty piszesz, że Thunderbird w takim razie
się nie nadaje, to manipulujesz.

Tak jak już Przemek napisał:

Ja: Potrzebuję blokowania reklam.
Ty: O, to firefoks ci się nie nada.
Ja: No jak nie, jak mam w nim blokowanie reklam
Ty: Phi, ale dopiero po dołożeniu Adblocka... Nie, firefox nie nadaje
się dla kogoś, kto potrzebuje blokowania reklam.

> Thunderbird nie ma ŻADNYCH wbudowanych funkcji PIM.

No i? Czy to sprawia, że nie nadaje się dla kogoś potrzebującego PIMa?

> Pierwsza przesyłka jest zawsze odrzucana. Automat spamera zrezygnuje,
> prawdziwy MTA będzie próbował dostarczyć ją ponownie.

Czyli po prostu szare listy. To niestety bardzo śliski grunt i trzeba
się bardzo dobrze znać i być biegłym adminem, a ja nie jestem, więc tego
nie będę tykał.

--
Przemysław Adam Śmiejek