Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 12:15:56 MET DST

W dniu 26.09.2010 00:16, Michal Kawecki pisze:
> To dopisz go do wyjątków i po sprawie.

Ale takie rzeczy będą wychodzić na bieżąco i po fakcie. Dlatego nie
uważam SPFa za rozwiązanie antyspamowe.

> A przyszło Ci do głowy, że ważniejsze jest zapewnienie czystej poczty
> userom od tego, że może popsuję humor jakiemuś zacofanemu adminowi MTA?

Dalej nie rozumiesz. Mówisz z POZYCJI SIŁY. A nie każdy jest na takiej
pozycji.

> Szczerze? Mam w dupie jego problemy. Niech się weźmie lepiej albo za
> nadrabianie zaległości - albo za hodowlę królików.

No właśnie. Bo tobie nie zależy, a twoim korespondentom tak. Gdybyś był
adminem w miejscu, gdzie to odbiorcy zależy na kontakcie, to byś mówił
całkiem odwrotnie.

--
Przemysław Adam Śmiejek