Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 18:45:49 MET DST

Dnia Fri, 24 Sep 2010 09:18:23 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> Michał skończ te podchody, wyjaśnij czemu uważasz, że to nie są
> JAKIEKOLWIEK funkcje? Może źle użyłem słowa PIM, choć wikipedia mówi:
>
> Zarządca informacji osobistej (ang. Personal Information Manager) -
> program do zarządzania rozmaitego rodzaju notatkami, jak zadania,
> kontakty czy terminy.

No i właśnie tych funkcji Thunderbird NIE MA.

> ale mi to wystarcza. Nawet więc jeśli wg ciebie prawdziwy PIM ma mieć
> coś więcej lub działanie thunderbirdowego ci nie pasuje tak jak
> Przemkowi, to nie marudź w stylu:

> Bo mi coś takiego:
> https://wiki.mozilla.org/Calendar:Lightning:Screenshots
> w zupełności wystarcza.

To pisz o aplikacji pod nazwą Lightning, a nie o aplikacji pod nazwą
Thunderbird. Thunderbird nie ma ŻADNYCH wbudowanych funkcji PIM.

> Planuję sobie zajęcia i rzeczy do wykonania i
> mam wyskakujące okienka z przypomnieniem, że za godzinę cośtam mam
> zrobić. Dla mnie jest wystarczające.

Lightning jest osobnym, niezależnie rozwijanym projektem, nie wspieranym
przez Mozillę. Takich aplikacji jest multum. To, że instalują się one
"jako dodatki", nie czyni ich bynajmniej ani trochę częścią projektu pod
kodową nazwą Thunderbird.

Q. Will this be Mozilla Lightning™? Is this an official Mozilla
Foundation product?
A. "Lightning" is simply a project code name to keep from having to type
or say "Thunderbird extension for tightly-integrated calendar
functionality" all the time. The Mozilla Foundation has not yet
announced any plans to add Lightning to its set of supported products
under any name; indeed, such an announcement would be premature, as the
exact composition of Lightning is still very much under discussion.

https://wiki.mozilla.org/Calendar:Lightning

> Co rozumiesz przez ,,podwójną autoryzację''? Przez autoryzację to mi się
> raczej nie przedzierają.

Pierwsza przesyłka jest zawsze odrzucana. Automat spamera zrezygnuje,
prawdziwy MTA będzie próbował dostarczyć ją ponownie.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/