Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 19:05:58 MET DST

Dnia Sat, 25 Sep 2010 15:44:23 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> Nie wszystkie. Mój np. nie ma. I podejrzewam, że wiele podobnych
> znajdziesz, co nie mają.
>
> np. domeny:
> duszpasterz.pl
> antontech.pl
> jaslan.pl
>
> nie mają. A to tylko 3 pierwsze z brzegu, z którymi ostatnio
> korespondowałem. Więcej mi się nie chce szukać.

Brak SPF czasami nie jest problemem. Wystarczy, że wysyłają swoje maile
poprzez poprawnie skonfigurowany serwer pośredniczący, na którym zostali
dopisani do wyjątków, lub się autoryzują. Sprawdź w nagłówkach.
Ale jeśli jednak koniecznie chcą dostarczać pocztę bezpośrednio do
odbiorcy i SPF im zwisa, to jest to już wyłącznie ich problem i ich
niedouczonego admina.

[...]

Dobra, rób jak chcesz. Ten serwer o którym pisałem to serwer Crowleya,
gdzie mamy swoje konta. Jakoś sobie radzą z takimi niedouczonymi
adminami. Miałem ostatnio, owszem, przypadek firmy, której maile były
odbijane przez mechanizm antyspamerski. Poprosili o pomoc - po krókiej
korespondencji z adminem Crowleya pojawił się u nich w DNS-ach wpis SPF
i problem automagicznie się rozwiązał.

P.S. Odnoszę wrażenie, że traktujesz swoich dyskutantów jak wrogów. Zważ
jednak, że nie każdy chce Ci dopieprzyć i wcale nie musisz ich atakować.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/