Odp: problemy z formatowaniem dysku

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 14:38:11 MET DST

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:slrni8clg2.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
> Oczywiście, ale gwarancja go obejmuje.
> Nie chcę powtarzać naszej dyskusji, czy X sektorów realokowanych
> podlega pod gwarancję/wymianę itd.

gwarancji podlagaja dyski w ktorych konkretne wartosci smart przekraczaja
zakladane limity

np. wd ma fajne dosowe narzedzie ktore sprawdza smart i jasno daje znac
userowi czy stan techniczny dysku kwalifikuje go do wymiany

> Hm. Jeśli tak, to ok.

no wlasnie tak

> Fakt faktem, ja zacząłbym od próby sformatowania dysku z płyty
> instalacyjnej.

nie da sie, moge na fat, format ntfs konczy sie zwiecha w instalatorze,
w windowsie 7...

co dziwne - poszlo po podlaczeniu przez usb, zostanie jako przenosny na
duperele