Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:slrni8clg2.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
> Oczywiście, ale gwarancja go obejmuje.
> Nie chcę powtarzać naszej dyskusji, czy X sektorów realokowanych
> podlega pod gwarancję/wymianę itd.
gwarancji podlagaja dyski w ktorych konkretne wartosci smart przekraczaja
zakladane limity
np. wd ma fajne dosowe narzedzie ktore sprawdza smart i jasno daje znac
userowi czy stan techniczny dysku kwalifikuje go do wymiany
>> 2) Ja zrozumiałem to tak, że to *m4rkiz* wymienił dysk klien-
>> towi i to *jemu* został ten *uszkodzony* dysk, raportujący
>> realokowane sektory. Czyli nic niezwykłego.
>
> Hm. Jeśli tak, to ok.
no wlasnie tak
> Fakt faktem, ja zacząłbym od próby sformatowania dysku z płyty
> instalacyjnej.
nie da sie, moge na fat, format ntfs konczy sie zwiecha w instalatorze,
w windowsie 7...
co dziwne - poszlo po podlaczeniu przez usb, zostanie jako przenosny na
duperele
Received on Sun Sep 12 14:40:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Sep 2010 - 14:42:01 MET DST