Re: problemy z formatowaniem dysku

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 17:10:58 MET DST

W artykule <2010090619251500@grush.one.pl>, Radosław Sokół napisał(a):

> 1) Nawet fabrycznie *nowy* dysk może wskazywać realokowane
> sektory po pierwszych operacjach.

Oczywiście, ale gwarancja go obejmuje.
Nie chcę powtarzać naszej dyskusji, czy X sektorów realokowanych
podlega pod gwarancję/wymianę itd.

> 2) Ja zrozumiałem to tak, że to *m4rkiz* wymienił dysk klien-
> towi i to *jemu* został ten *uszkodzony* dysk, raportujący
> realokowane sektory. Czyli nic niezwykłego.

Hm. Jeśli tak, to ok.
Ale jeśli pisał chronologicznie, to wynika dokładnie na odwrót.
Przynajmniej tak zrozumiałem.

Fakt faktem, ja zacząłbym od próby sformatowania dysku z płyty
instalacyjnej.

Jacek