Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 13:25:23 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:i6dtfi$u96$1@news.onet.pl...

> Dlaczego? Co by dała instalacja na przepięcie na obudowę?

Dużo.

> No więc właśnie. Dlatego propozycję niewyłączania 50 stanowisk w
> szkole
> bo może sobie będę chciał testować coś poznanego na UseNecie uważam za
> co najmniej dziwaczną.

To jednak kupa kasy. Jak ja policzyłem, mój duży domowy żłopał
miesięcznie c.a. 150 zyla, a tam 50 maszyn, więc przez weekend poleci
śjakieś pół tauzena (sam weekend!), w szkole, której kasy styla ledwie
na przeżycie (przeciętnie tak) każdy grosz jest ważny.
Z racji oszczędności przeszedłem na dużo mniej wygodnego starego laptopa
(powolny, mały ekran 800x600, mały dysk...), który ma szansę kosztować
mnie 15-20 złotych za prąd. A i tak wyłączam go, gdy niepotrzebny.

--
((o))
((+))