Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 12:51:02 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i68lrc$853$1@news.onet.pl...
> Pytanie za tysiąc pięćset sto dziewięćset:
> a) Czy taki szkolny SBS się odpali na takiej niededykowanej maszynie?

O ile płytka nie jest dostarczona z BIOS-lockiem złośliwego producenta
sprzętu.

> b) Jakich kodów i innych aktywacji licencji mam użyć żeby nie wpadło CBA
> czy inne BSE?

Nie ma takich kodów które przywołują CBA ani BSE. Trzeba złożyć donos. A
potem jeszcze muszą coś znaleźć.

> c) Jakich kodów i innych aktywacji licencji mam użyć żeby zadziałało?

Kodów dowolnych. Aktywowować nie należy.

Ale koszernie byłoby po prostu ściągnąć wersję trial, ale dziś już raczej
nie ma skąd.

http://support.microsoft.com/kb/829711

> Jest to do przemyślenia opcja, tylko co dalej, nawet jak się uda?

Nauczysz się instalować SBSa. No i chyba tylko tyle ci to da.