Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 12:53:05 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i68m6c$96q$1@news.onet.pl...

> A co w tym złego? Gałąź ,,pracownia'' jest jedną z gałęzi sieci
> szkolnej. W zasadzie to trochę uprościłem schemat, bo gałęzi jest więcej.

To w tym złego, że jak się używa produktu niezgodnie z instrukcją, to
wychodzÄ… cuda.

> Sekretariat nie ma potrzeby korzystać z domeny. Tam są zwykłe windowsy HE.

Nie korzystają w ogóle z zasobów serwera? To wpiąć go należy zupełnie obok
WANową nogą do Internetu, a nie do sekretariatu. Wtedy będzie miał szansę
działać jak człowiek.

> Nie wiem, ja wdrażałem tylko w tej. Różne są układy sieci w różnych
> szkołach, w zależności od potrzeb.

A to może w niektórych są poprawne układy sieci.