Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:176wkwfj2dr33$.dlg@maverick.kielek.info...
>> Uważasz, że cena jaką rzuci Computerland czy jak tam się nazywa teraz
>> jest na kieszeń nauczyciela czy szkoły? Co powiem księgowej? ,,Daj 10
>> tysięcy, bo się mi wolno kompy ładują i nie umiem zablokować fejsbuka'',
>> a ona mi odpowie ,,już pędzę''? Przecież takie duże firmy się nie bawią
>> w usługi dla wypierdków.
>
> Szczerze mówiąc, to jeżeli wdrożono taki system w szkołach, a support
> rozwiązano metodą "nauczyciele się douczą" i na kilka czy kilkanaście
> placówek nie ma nawet pół administratora, to IMVHO to się kwalifikuje do
> zgłoszenia do prokuratury jako ewidentny przykład niegospodarności i ktoś
> za
> to powinien zdrowo beknąć.
Pomijając polityczną otoczkę: poprawnie zainstalowany SBS nie powinien
wymagać zatrudnionego administratora do obsługi. A już zwłaszcza jak toto
obsługuje jakąś pracownię a nie prawdziwą sieć i nawet Exchange wykorzystany
nie jest. Do zakładania i usuwania kont wystarczy zdolniejszy pracownik. Od
sporadycznych napraw są małe firmy zewnętrzne:
http://www.microsoft.com/poland/lista/ Ale rozumiem ból klienta, że nie
wiadomo jak znaleźć wśród nich znaleźć takie które się naprawdę w tym
specjalizują i ludzi mają naprawdę kompetentnych na stałe a nie tylko
wydzierżawionych z okazji przetargu.
Received on Thu Sep 9 13:15:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Sep 2010 - 13:42:01 MET DST