Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 13:12:39 MET DST

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:176wkwfj2dr33$.dlg@maverick.kielek.info...

> Szczerze mówiąc, to jeżeli wdrożono taki system w szkołach, a support
> rozwiązano metodą "nauczyciele się douczą" i na kilka czy kilkanaście
> placówek nie ma nawet pół administratora, to IMVHO to się kwalifikuje do
> zgłoszenia do prokuratury jako ewidentny przykład niegospodarności i ktoś
> za
> to powinien zdrowo beknąć.

Pomijając polityczną otoczkę: poprawnie zainstalowany SBS nie powinien
wymagać zatrudnionego administratora do obsługi. A już zwłaszcza jak toto
obsługuje jakąś pracownię a nie prawdziwą sieć i nawet Exchange wykorzystany
nie jest. Do zakładania i usuwania kont wystarczy zdolniejszy pracownik. Od
sporadycznych napraw są małe firmy zewnętrzne:
http://www.microsoft.com/poland/lista/ Ale rozumiem ból klienta, że nie
wiadomo jak znaleźć wśród nich znaleźć takie które się naprawdę w tym
specjalizują i ludzi mają naprawdę kompetentnych na stałe a nie tylko
wydzierżawionych z okazji przetargu.