Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 15:59:48 MET DST

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:i68397$h7t$1@news.onet.pl...

> No miał gwarancję przez 2 lata. I przez 5 lat nie wolno nam tego
> rozebrać na kawałki. Administrują tym nauczyciele, teoretycznie po
> kursach tych, z których mi Piotr podsuwał PDFy. Tylko jak dla mnie to to
> jest banalne i to rozumiem. Natomiast nie umiem namierzyć powodu, dla
> którego od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy (np. Kasperski
> instalowany na serwerze blokuje całkiem dostęp końcówek do domeny, a
> Wsparcie Kasperskiego nie umie pomóc i zostałem bez antywirusa na
> serwerze). Bez Kasperskiego stacje się logują, ale właśnie strasznie
> [...]

Wlaczyles logowanie szczegolowe?

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System

Utworz nowa DWORD, nazwij ja verbosestatus i daj wartosc 1. Zrestartuj
komputer i podeslij userenv.log z (domyslnie) c:\windows\debug\usermode na
kamil(kropka)be(malpa)gmail(kropka)com - zerkne w wolnej chwili.

Pozdrawiam
Kamil