Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 15:32:19 MET DST

W dniu 2010-09-08 12:17, Przemysław Ryk pisze:
> Ten sprzęt i soft ma jakiś support, czy macie sobie radzić sami?

No miał gwarancję przez 2 lata. I przez 5 lat nie wolno nam tego
rozebrać na kawałki. Administrują tym nauczyciele, teoretycznie po
kursach tych, z których mi Piotr podsuwał PDFy. Tylko jak dla mnie to to
jest banalne i to rozumiem. Natomiast nie umiem namierzyć powodu, dla
którego od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy (np. Kasperski
instalowany na serwerze blokuje całkiem dostęp końcówek do domeny, a
Wsparcie Kasperskiego nie umie pomóc i zostałem bez antywirusa na
serwerze). Bez Kasperskiego stacje się logują, ale właśnie strasznie
wolno się uruchamiają oraz wolno trwa samo logowanie.

> Albowiemgdyżponieważ?

Uważasz, że cena jaką rzuci Computerland czy jak tam się nazywa teraz
jest na kieszeń nauczyciela czy szkoły? Co powiem księgowej? ,,Daj 10
tysięcy, bo się mi wolno kompy ładują i nie umiem zablokować fejsbuka'',
a ona mi odpowie ,,już pędzę''? Przecież takie duże firmy się nie bawią
w usługi dla wypierdków.

--
Przemysław Adam Śmiejek