Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 15:39:59 MET DST

W dniu 2010-09-08 10:04, kamil pisze:

> Przemyslawie, wyciagajacy cytaty z KFa. Zarabiam na zycie blokujac
> facebooki na ISA calkiem niezle,

No właśnie. Dlatego utopią jest sądzić, że nauczycielem technologii
informacyjnej będzie ktoś z taką wiedzą, bo wtedy idzie zarabiać gdzie
indziej. Nauczyciel ma inne zadania i inny rodzaj wiedzy. Nie musi być
zdolnym adminem. Co nie uprawnia do kłamliwego twierdzenia, że większość
uczniów może go zastąpić. Zwłaszcza, że (w zależności od rodzaju szkoły
i klasy) większość uczniów to nawet nie ogarnia programu nauczania z TI.

> zas opinie o wiedzy nauczycieli
> "informatyki" wynosze z kilkunastu lat edukacji, gdzie zazwyczaj "panem
> od komputerow" zostaje z doskoku matematyk czy inny fizyk, dla ktorego
> nie bylo miejsca w szkole.

Bzdura. Matematycy są bardzo potrzebni. Z fizykami owszem gorzej.
Aczkolwiek jeśli mają skończone dodatkowe studia z TI, to nie widzę
powodu, żeby nie uczyli. Moja koleżanka fizyczka właśnie ma 1 klasę na
uzupełnienie godzin od lat i świetnie sobie radzi z uczniami choć wie o
admince mniej niż ja. Prezentujesz postawę ,,brachu, ciulaty z ciebie
kierowca, że se nie umiesz silnika naprawić''.

> Nauka zazwyczaj polega na wkuwaniu na pamiec
> skrotow w Wordzie czy innym Excelu, po czym absolwenci nie potrafia
> nawet prostej rzeczy w Google znalezc, tak jak ich nauyczciel w tym watku.

To twoja opinia, z gruntu błędna.

--
Przemysław Adam Śmiejek