Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 13:45:22 MET DST

Day Mon, 6 Sep 2010 22:39:46 +0200, Przemysław Ryk wrote:

> Dnia Mon, 06 Sep 2010 20:24:42 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
>
> (ciach...)
>
> I tak moim zdaniem po raz kolejny wychodzi nasze zamiłowanie do prowizorki.
> Ty masz być nauczycielem i korzystać z udostępnionych Ci narzędzi. Od
> ciągania kabelków, diagnostyki i/lub naprawy sprzętu, administracji
> zasobami, to ma być kto inny.
>
> Tak - wiem - rzeczywistość swoje skrzeczy. :(

Ale to jest raczej norma w naszej kochanej .edu. Przynajmniej tej na
poziomie szkół LO czy zawodówek. W paru takich miejscach pomagałem znajomym
nauczycielom i wszędzie tam nauczyciel informatyki traktowany jest jako
uniwersalny robot naprawczy, co to myszkę naprawi, sieć skonfiguruje, ze
starego złomu stworzy hiper-mocny sprzęt etc.

--
Artur 'bzyk' Frydel
Kto pod kim dołki kopie, ten będzie na topie.