Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Sep 2010 - 06:31:09 MET DST

Day Sat, 04 Sep 2010 09:29:26 +0200, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

> No przemieszczaæ siê nie przemieszczam przecie¿ z serwerem :D

Ale regu³y facebook mo¿e sobie zmieniæ.

> A¿ tak wredni s±?

Tu nie o wredno¶æ chodzi.

> A¿ tak sprytni to nie s±.

Oj zdziwi³by¶ siê. BTW nie wiem dlaczego komu¶ tam wy¿ej da³e¶ plonka za
oczywiste stwierdzenie ¿e uczniowie przerastaj± nauczycieli. Mam
niejednokrotnie styczno¶æ z .edu i mogê potwierdziæ - w kwestiach
informatycznych wielu uczniów powinno zamieniæ siê ³awkami z nauczycielami.
Ale to tak BTW.

> Poza tym, jak±¶ nihilistyczn± postawê prezentujesz: ,,Nie da siê w 100%,
> to machnijmy rêk±''.

Da siê, tylko od dupy strony do tego podchodzisz. Konrad ju¿ Ci dobrze
poradzi³. Puszczaj ruch przez proxy i filtruj tre¶æ.

--
Artur 'bzyk' Frydel
Whenever people agree with me I always feel